Клієнт державного ПриватБанку поскаржився, що той спочатку встановив обмеження по його картці, потім зажадав роз’яснення щодо руху коштів за нею, після чого запросив документи, що підтверджують, зокрема, зарплату клієнта – і після надання цього обмеження не зняв. У банку на скаргу відреагували – наголосивши, що діяли в межах законодавства.

Сама скарга розміщена на порталі “Мінфін”. Відповідно до неї:

  • клієнт проводив “обмін криптовалют на свою картку”.
  • Після цього йому встановили обмеження по картці та попросили надати пояснення щодо руху коштів за нею.
  • Після того, як все було здійснено, банк запросив підтверджувальні документи і довідки – зокрема, щодо зарплати.

“Я надав офіційні документи щодо зарплати за 1 рік. Усі вимоги виконав, але обмеження по картці не зняли. … Кошти утримуються на картці, але не припиняються ділові відносини. Оператор чату жодної конкретики не надає”, – йдеться у скарзі.

Що сказали у ПриватБанку

У самому ПриватБанку на скаргу вже відреагували. Там визнали, що нині обслуговування клієнта обмежене, а також зазначили, що:

  • діють “лише в межах чинного законодавства” та згідно з нормативно-правовими актами НБУ.
  • Усі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і “відповідають вимогам безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні”.
  • Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу “зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та поширенню зброї масового ураження”.

Як повідомляв OBOZ.UA, раніше клієнт ПриватБанку поскаржився на блокування його рахунків після здійснення кількох p2p-переказів. За його словами, це сталося після того, як він продав криптовалюту, але покупець “скасував переказ у банку”. При цьому, наголошується, сам банк не зв’язувався з клієнтом.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *