На українців, які встановили бойлер можуть чекати великі рахунки в платіжках. Це стосується тих користувачів комунальних послуг, що перестали передавати показання лічильників – це необхідно продовжувати робити, навіть якщо гаряча вода фактично не використовується чи в помешканні ніхто не живе.

Про це повідомила заступниця комерційного директора “Центру комунального сервісу” (ЦКС) Юлія Петрик. Вона наголосила, що, тільки маючи показання всіх споживачів, комунальники можуть ефективно розподілити послуги.

“Показання лічильників води необхідні для розподілу між споживачами обсягів спожитих послуг з постачання гарячої води та централізованого водопостачання і водовідведення. Вчасно і коректно передані дані є гарантією того, що споживач сплачує лише за фактично спожиті об’єми води“, – підкреслила Юлія Петрик.

У ЦКС нагадали, що показання гарячої, так само як і холодної води, а також теплової енергії, необхідно передавати щомісячно, починаючи з 5 числа кожного місяця, навіть якщо вони лишилися незмінними. Це можливо, якщо у квартирі ніхто не живе.

Якщо показання лічильників були передані невчасно, коригування можна внести, звернувшись до ЦКС. Але якщо вчасно не передати показники приладів обліку, підприємство здійснює нарахування по середніх обсягах споживання попереднього періоду, але після отримання актуальних даних лічильника, коригування нарахувань відбуваються автоматично.

Також OBOZ.UA повідомляв, що повірка лічильників є обов’язковою в Україні – це процес перевірки точності роботи приладів обліку споживання комунальних послуг, і проходити його потрібно кожні чотири роки, а за його ігнорування споживачі можуть отримати значно більші рахунки за комуналку. Жителі тимчасово окупованих територій та зони активних бойових дій мають право на відтермінування цієї процедури до трьох або шести місяців після завершення воєнного стану відповідно.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *