Клієнт ПриватБанку поскаржився, що під час поповнення рахунку через банкомат установи той забрав його гроші, але не зарахував їх. За його словами, це сталося в Івано-Франківську.

Скаргу розміщено на порталі “Мінфін”. Згідно з нею: банкомат розташований в одному з відділень ПриватБанку.

При цьому наголошується: саму картку банкомат повернув. А у службі підтримки ПриватБанку заявили, що збоїв у роботі виявлено не було.

“Під час поповнення поточної картки готівкою …банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку і не зарахував гроші. Звернення 4 рази в чат ПриватБанку та скарга в Приват24 ефекту не дали. Відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро й не зрозуміло, куди зникли гроші”, – йдеться у скарзі.

Що сказали у ПриватБанку

У самому ж ПриватБанку прямого пояснення того, що сталося, не дали. Там зазначили: його фахівці “вже перевіряють інформацію та з’ясовують ситуацію”.

Клієнтам ПриватБанку порадили замінити картки

Водночас у клієнтів ПриватБанку є кілька способів продовжити використовувати банківську картку, в якої закінчується термін дії. Зокрема, перевипустити її. У банку зазначили:

  • зробити це можна у будь-якому з його відділень;
  • перевипущену картку можна замовити з доставкою по Україні чи за кордон.

Окрім цього, у системі Приват24 можна оформити миттєву Digital-картку. Для цього потрібно:

  • перейти до розділу “Всі картки”;
  • натиснути “Додати”;
  • вибрати “Digital-картка”.

“З нею ви можете робити оплати в торговельній мережі за допомогою смартфона, купувати онлайн. І навіть знімати готівку з банкоматів ПриватБанку”, – розповіли в банку.

При цьому там нагадали: на період воєнного стану в Україні “термін дії всіх пластикових карток було автоматично продовжено на 30 місяців”. Тому всі картки продовжать працювати без обмежень “як для оплати покупок, будь-яких послуг, так і отримання готівки”.

Як повідомляв OBOZ.UA, раніше ж у ПриватБанку нагадали: вилучені або забуті в його банкоматах банківські картки не повертаються власникам. Причому навіть якщо картку було випущено іншим банком. Тому в такому випадку варто звертатися до свого банку для відновлення картки.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *